Crossword clues for wha
interj. (eye dialect of what English)
WHA (970 kHz) is a non-commercial AM band radio station, licensed since 1922 to the University of Wisconsin and located in Madison, Wisconsin. It serves as the flagship for the Wisconsin Public Radio talk-based "Ideas Network". The same call letters are used by WHA-TV in Madison, the flagship station of the Wisconsin Public Television network.
WHA may refer to:
- WHA (AM), a radio station (970 AM) licensed to Madison, Wisconsin, United States
- WHA-TV, a television station (channel 21 analog/20 digital) licensed to Madison, Wisconsin, United States
- Bureau of Western Hemisphere Affairs, within the U.S. Department of State
- World Health Assembly, the meetings of the World Health Organization (WHO)
- World Health Academy, international non-governmental organization specializing in global health
- World History Association, academic organization
- World Hockey Association, a major professional hockey league active from 1972 to 1979
World Hockey Association (proposed), organization that controlled WHA Hockey interests between 2004-2008
- WHA Junior West Hockey League, a defunct Junior A Hockey league based out of the British Columbia/Washington area associated with the proposed WHA
- World Hockey Association 2, a defunct minor professional hockey league, tiered under the proposed WHA
- Wallace Hall Academy, a secondary school in Thornhill, Dumfries and Galloway
- Tungsten Heavy Alloy, any of various alloys of tungsten (wolfram) used for their high density in applications such as kinetic energy penetrators, counterbalancers, and ballast.
Usage examples of "wha".
He kens ye hae dene yer best--or if no yer vera best--for wha daur say that?
I had done that, she micht merry wha she wad--hangman or minister: no a word would I say!
And wha guid man came among the savages to save ye from eternal damnation?
Scott o Carryck, for wha else could tell such tales and keep a straight face all the while?
There needs nae aiths to be sworn afore the session wha is your father, young goodman.
Joe Begbie blooters a guy whae wisnae a Hun, or even gaun tae the fitba, jist a punk guy wi a mohawk.
To the northwest, beyond foothills, lay a broad valley, a descending series of forested slopes, with whata ppeared to be a great river course meandering through it.
The Huns are in a mess, nane ay the cunts near us want tae come ahead, but while thir jist standin thaire mouthin it, thir stoapin a load ay big fuckin bad bastards whae want tae git through fae gittin tae us.
Aw these poisonous vapours filled the air, and every cunt moved doonwind, except that Polmont, whae didnae seem tae bother.
It wis pride in yir toon or village, in whae ye are, whaire ye come fae.
Mr Black, eh says, nodding tae Blackie whae stands up next, settin oaf another buzz ay whispers aroond the hall.
Terry spits oot, hands oan ehs hips, shakin ehs heid, pittin me in mind ay an exasperated fitba player whae expects nae justice fae a biased referee.
Then thir wis the cooler heids whae saw it as a civil war and wanted tae calm things doon.
Sharon turned tae Phil whae wis still looking ahead, sheet crushed tae his gut.
Mugs, ah laugh, catchin a whiff ay Alec, whae smells even mair foul than usual.